woensdag 11 februari 2009

Moe

Zo, ben aangekomen bij Fox Glacier....en dus uit het mooie queenstown weg. Maar hier ook mooi, met zijn cafe en restaurant en boekingskantoren voor de gletser.
Ondertussen ook nog even naar de fjorden geweest. Mooie routes allemaal, maar het lijkt Rome wel....teveel aanbod...teveel moois; watervallen, bergen, heuvels, rivieren, blauwe meren, sneeuw...en niet te vergeten 9 graden.
's ochtends dan he, en op bepaalde plekken onderweghier heen. In de bus werkt de airco wel, maar de verwarming de eerste paar uur niet.
OMFG
Morgen ga ik wandelen richting meer, en fietsen richting de gletser ofzo...zo vermoeiend allemaal. Zeker als je de afgelopen twee nachten samen 4 uur geslapen hebt.
Door een combi van dingen. Allemaal mannen op de kamer enzo. Weggaan enzovoort.
Dus ga vroeg bed in.
Oh ja.....90 % van de tijd hier tot nu toe ben ik onbereikbaar op nz-nummer.

1 opmerking:

Gisèle zei

oh t ligt niet aan mij dus, heb je gisteren en net geprobeerd te bellen...no connection.
over die branden: juliette (de vriendin van vroeger waar ik je over mailde) vertelde dat de slachtoffers erg dichtbij zijn gevallen: familieleden van collega's van dr. zwaar kut dus.

snap dat je geen zin hebt om terug te komen, maar persoonlijk ben ik wel zeer blij dat ik je weer eens ga zien! en gewoon face 2 face babbelen ipv onverstaanbare telefoonsessies (als t lukt door te komen) en mailen.
dit gezegd hebbend: nog maar niet beginnen met aftelle...enjoy to the max!

xoxo

dat gezegd hebben en