maandag 23 februari 2009

Zo dat was het dan bijna

How are we going?

jaja, back to life, back to reality, en ik kijk er zo naar uit!
( ik ga hier echt geen smiley achterzetten.)

De kou en de regen dwongen me steeds verder naar het noorden hier, en ik ben dus al vrij snel in Auckland beland. Sneller dan dat de bedoeling was.
Ik heb serieus mensen in winterkleren gezien, mutsen, handschoenen, WINTERJASSEN, e.d. Het bereidt me in ieder geval een beetje voor.
Ik weet het, ik lul maar over het weer, en ik blijf er maar over door lullen, maar it is fucking hell om my mind. Op een gegeven moment is het weer on your mind.
En dan weet je wel hoe laat het is.
Dan moet je bijna naar huis (de terugkeer naar een koud oord) , en ben je tevens helemaal leeg. Je bent niet meer preoccupied met fucking bullshit.

Willen jullie ervoor zorgen dat het niet zo koud is (letterlijk en figuurlijk uiteraard), en de reality zwaar op de achtergrond blijft?
Ik voorspel namelijk een grote melancholische periode.

OK. Hoop dat het jullie allemaal goed gaat.

P.S.:
Overigens Martin, een paar dingen:
Je hebt Australische Toohey, en Nieuwzeelandse Tui (Tui is tevens een vogel hier). Je spreekt het gewoon hetzelfde uit.
Verder ben ik er achter gekomen dat als we de southern cross hadden willen herkennen in de universe, we gewoon naar de australische vlag hadden moeten kijken. Ja let daar nooit zo op. Ze hebben daar tevens de poolster van hier op getekend. Die mist de nz-vlag dan weer.
OK. Dat was het voorlopig.

X

4 opmerkingen:

Dennis zei

Melancholie...? Niks van.... hier beetje warmer en je hoort de lentevogeltjes al... dus teken dat de winter op zijn einde loopt. Het is ook al langer licht. Ennn... als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl gaan we zaterdag mede vieren dat je weer terug bent, dusss. Slaap maar lekker uit in dat vliegtuig, stock up on the redbull and put on your dancing shoes... Geniet nog van de laatste dagen. En een goede vlucht terug. See joe Seturdee... Dikke Kus uit Brussel,

Dennis

Gisèle zei

psies goe gezegd he Dennis...niks nie melancholie nie...
en die zaterdag gaan we ouderwets feest vieren, weet je meteen waarom het leuk is terug te zijn bij je peeps...

zie je vrijdag (jaja, ben dabei op dat ongristelijke vroege tijdstip, over fokking hel gesproken)

xoxo

m-a-r-t-i-n zei

Doe mij maar een Toohey! Of een VB! of zo'n ander bierke van daar :-)
Dat van dat zuiderkruis, dat wisten we toch al? Ik dacht dat we het daar al over gehad hadden in Alice
Springs, niet?
En niks melancholie! TOoohey!! :-)}}
tot za!
x

Unknown zei

en? al fotookes uitgezocht? en online ergens?