dinsdag 17 februari 2009

Napier

Hier even een berichtje van mij. Weinig internet gehad de laatste dagen, en nu 1 met munten.
Dat schiet niet op...als de receptie er niet is omgeld te wisselen.

Ben nu in Napier....mooi Art Deco-stadje. Met vandaag wonderbaarlijk genoeg mooi weer....23 graden. Op deze mooie dag, heb ik ook een pinguin kunnen vasthouden, zo leuk!

De laatste dagen ben ik opgetrokken met een Zwitser die ik ontmoet had in Queenstown. Zo werd het mogelijk een busrit uit te sparen en met de auto te reizen. Echter, van het mannelijke soort, en dus een kans van 99 % dat het een loozer is. Zodoende reis ik nu weer alleen, en gelukkig maar. Want hoe snel kan je op iemand uitgekeken zijn?
Morgen ga ik hier weer weg. Het is hier een of ander art decofestival, en alles is vol. Morgenvroeg vertrek ik naar Tauranga....en ik hoop serieus dat mijn laatste dagen hier nog wat gevuld mogen zijn met zonneschijn. Want ik vrees de kou met al zijn gevolgen.

Maar het positieve is natuurlijk dat ik jullie weer in het echt ga zien!
En inderdaad eens fatsoenlijk kan praten!
En dat ik mijn katten weer in mijn armen kan sluiten!
X

3 opmerkingen:

m-a-r-t-i-n zei

Nou, gelukkig dat je het mij dan toch nog 3 weken hebt uitgehouden zoetje! ;-)
Ik lag vannacht trouwens al prinsheerlijk te slapen, was nogal moe na drukke week na zieke week. Maar dus vergeten om de mac dicht te klappen. Msn van jou, D en mijn ma, allemaal nachtvlinders of in andere tijdzones :-)

Het zal leuk zijn je weer te zien! Kus! Martin

Tim zei

He.. Napier is zeker mooi, we waren daar in de 'zoo' maar hebben geen pinguin vastgehouden. Wel zien lopen, net als de zeeleeuwen. Hoe vond je de boulevard? Staan weer foto's van je kindjes op m'n blog. Jammer van die Zwister, gelukkig zie je ons weer binnenkort :)
xx

wenny zei

hey darlings...

moet nog een beetje herstellen van gisteravond/vannacht....
in ieder geval leuke avond/nacht gehad.
AH, ik dacht al, zo laat wakker nog!

De dolfijn daar is dood. Zielig he!
Nadat ik de pinguin had vastgehouden, en ik vervolgens koffie stond te bestellen, kwam dezelfde pinguin voorbij lopen...en toen zag ie mij, keek ie omhoog, en bleef zo een tijdje staan. Zo grappig/lief.
Ja boulevard is leuk....wilde er langer blijven, maar dat ging niet dus....

En Madam is dik geworden...heeft ze vet van Percy overgenomen ;-)

Tot binnenkort
X